10-11-2021
Es crea l’associació TECNIO per impulsar la transferència tecnològica a Catalunya

El passat dilluns 8 de novembre de 2021 es va constituir l’associació TECNIO, amb la col·laboració de totes les universitats catalanes, la fundació I-CERCA i el CSIC. Aquesta associació impulsa la transferència tecnològica a las empreses a través de la connexió dels grups de recerca amb segell TECNIO, com és el cas del DBA. Una iniciativa que compta amb el suport de la Generalitat per mitjà d’ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball.

A la imatge, la presidenta de l’Associació TECNIO, Nora Ventosa; el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió; el rector de la UAB, Javier Lafuente; i la consellera de Recerca i Universitats, Gemma Geis, durant l’acte de presentació (d’esquerra a dreta).